Managerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami operacyjnymi i optymalizacji zasobów. Jej zawodowe motto to „Form Follows Function” – forma podąża za funkcją. Wykładowczyni Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej oraz Senior Customer Success Manager w amerykańskiej firmie BigTime Software. Posiada certyfikat Lean Black Belt i jest wykwalifikowaną facylitatorką KAIZEN.
W przeszłości zarządzała działem planowania zasobów, koordynując pracę ponad 150 konsultantów, a doświadczenie zdobywała m.in. w firmach Monterail, Infor oraz Google StreetView.
Obecnie pracuje jako konsultantka dla firm świadczących usługi profesjonalne (PSA), wspierając je w modelowaniu procesów operacyjnych w celu podejmowania trafnych, strategicznych decyzji opartych na danych. Specjalizuje się w analizie i optymalizacji wykorzystania zespołów (planowana vs. rzeczywista utylizacja), rentowności projektów oraz identyfikowaniu trendów efektywnościowych.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat – przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi